Hoezo eerlijk winnen ? - Reisverslag uit Ansager, Denemarken van José Thijssen - WaarBenJij.nu Hoezo eerlijk winnen ? - Reisverslag uit Ansager, Denemarken van José Thijssen - WaarBenJij.nu

Hoezo eerlijk winnen ?

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

27 September 2015 | Denemarken, Ansager

Om half acht vanavond kwam Henk afgepeigerd aanzetten met zijn moeder en Harm, ze hadden ruim 'n uur in de file gestaan net als wij gisteren.
Nadat het eten, spaghetti, dat is altijd leuk om te zien als mensen niet gewend zijn om dat te eten, en de koffie op was is Henk ook direct naar bed gegaan want............... ondanks dat autorijden zijn hobby is .............. is het toch wel verrekte lang om vanaf drie uur in de ochtend op de weg te zitten en dan ook nog mensen veilig van A naar B te brengen, ik doe het hem niet na {ik kan geen auto rijden} maar goed na gezamenlijk overleg hebben we besloten om mens erger je niet te spelen, tjonge jonge , ik weet niet of het de Friese manier van spelen is , maar wat kunnen Harm en z'n moeder steggelen niet normaal man. Het maakt niet uit wat ze gooien ......... ze gaan gewoon dat vooruit wat nodig is om de ander er af te gooien, maar het ging om de lol en die hebben we gehad dus helemaal goed.
Morgen 'n rustig dagje, wel even op pad voor Henk's verjaardag maar dat is leuk, lijkt me tenminste.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

José

Ik ben José en ga met mijn partner Henk, zijn moeder Aaltje en zijn broer Harm van 26 sept. tot ongeveer 9 okt. 2015 naar Denemarken.

Actief sinds 16 Sept. 2015
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 5640

Voorgaande reizen:

26 September 2015 - 09 Oktober 2015

Ons eerste gezamelijke avontuur in het buitenland.

Landen bezocht: