Uitzicht op het meer - Reisverslag uit Ansager, Denemarken van José Thijssen - WaarBenJij.nu Uitzicht op het meer - Reisverslag uit Ansager, Denemarken van José Thijssen - WaarBenJij.nu

Uitzicht op het meer

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

27 September 2015 | Denemarken, Ansager

Toen we hier gisteren aankwamen hadden we al wel gezien dat er een meer achter het huis ligt , maar door de vermoeidheid en de boodschappen die nog gedaan moesten worden { de winkel staat hier niet in de straat} hebben we daar eigenlijk niet goed op gelet.
Nu is het ochtend, een schitterende ochtend overigens, nu zie ik de schoonheid van de plaats waar we zijn. De zon doet zijn best om alles er op zijn mooist uit te laten zien , en met succes , ik denk zelfs dat al regent het ...... dan is het hier ook mooi.
Henk is om 03.10 uur vanmorgen vertrokken naar Leeuwarden om zijn moeder en Harm op te halen, hij stuurde zojuist een berichtje dat hij al in Nederland is dus dat is in ieder geval zonder oponthoud verlopen.
Zo dadelijk ga ik hier maar eens op verkenning, het uitzicht wat ik heb op het meer belooft veel goeds, het ligt er prachtig als een spiegeltje bij.

• 27 September 2015 - 09:52

Bo:

Zozo, chique hoor!

Mocht je nou vanacht niet goed kunnen slapen: er is een maansverduistering tussen half 4 en half 7morgenvroeg. Misschien wel mooi!

Veel plezier alvast!

Xxxx

• 27 September 2015 - 19:19

Marieke Folbert:

Jullie hebben een pracht plekje, dat word volop genieten.
    Veel plezier in Denemarken!