Het is bijna zover ........... - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van José Thijssen - WaarBenJij.nu Het is bijna zover ........... - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van José Thijssen - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover ...........

Door: José

Blijf op de hoogte en volg José

25 September 2015 | Nederland, Lelystad

Nog even door bijten, de woonkamer staat vol met spullen het lijkt wel of we heel Greunshiem meenemen i.p.v alleen Henk zijn moeder en broer.
Volgens mij hebben wij eerder een vrachtwagen nodig i.p.v onze C3 , maar goed dat Henk auto rijden leuk vind. Want bij deze hoeveelheid aan spullen betekend dat dat hij mij met de spullen eerst naar Denemarken brengt, en dan fris en fruitig 600 km. terug rijdt om moeder en Harm en rollator op te halen en eind van de vakantie in omgekeerde volgorde weer terug naar huis brengt. Geloof het of niet, er zijn ook voordelen aan deze manier van reizen, als je er van houd dan, want je bent zo wel lekker lang bezig met alles waardoor je er wel echt naar toe leeft ........... al heb ik persoonlijk niets tegen 'n wat snellere manier. Maar goed nog 'n paar dingen dan heerlijk douchen om morgen rond half zeven te vertrekken en daar de boel te installeren voor de koningin van Leeuwarden en haar zoon komt.

• 25 September 2015 - 21:51

Bo:

Veel plezier! <3

• 26 September 2015 - 20:24

Remie:

Dit is al een goed begin! Als Henk niet zo'n lol had in het autorijden, dan zou ik medelijden met hem hebben. Geniet van deze koninklijke trip